Sunweb_DOOH_header_image

In opdracht van Sunweb Autovakanties hebben we afgelopen weken in samenwerking met Interbest Outdoor Media een dynamische digital-out-of-home campagne ontwikkeld die in de maand januari op 9 digitale snelwegmasten is te bewonderen.

In de uitingen die uitsluitend tijdens de ochtend- en avondspits worden getoond staan 3 bestemmingen centraal. In de eerste week worden Kroatië, Côte d’Azur en de Costa Brava met een scherp aanbod onder de aandacht gebracht. In de daar op volgende weken incl. een Auto Vakantie Check t.w.v. €40,-. Deze rouleren de gehele campagne door elkaar heen.

De campagne bevat twee dynamische elementen. De eerste is het tonen van verschillende boodschappen o.b.v. de situatie op de weg. Zo wordt er bij een file een andere boodschap (en later een tweede boodschap in een volgende scherm) getoond dan wanneer het voorbijrazende verkeer met 120 km/u passeert. Deze boodschap wisseling is gebaseerd op basis van VID file-informatie.

Het tweede dynamische onderdeel is dat de filelengte op het betreffende wegdeel waar de Interbestmast staat wordt getoond in de boodschap op de mast. Hiermee maken we de koppeling in copy tussen de afstand van de mast tot één van de drie bestemmingen in relatie tot de filelengte waarin de automobilist op dat moment staat. Hiermee sluiten we aan op de thematische ATL boodschap die Sunweb momenteel in haar campagne opspeelt.

Nieuwsgierig en wil je meer weten over de creatieve mogelijkheden van digital-out-of-home? Neem dan contact met ons op.

Groeiende vraag naar digital-out-of-home creatie
Kom ook werken bij Qban online communicatie